Saturday, April 2, 2011

Aksi budak baru nak up!!!

paham-paham sudah aku nak cerita pasal aper, semalam aku jalan-jalan kat FB, aku jalan-jalan dengan member aku, terberhenti kat fb seorang perempuan.. lepas tuh dia ternampak gambar 3 orang budak perempuan yang menunjukkan isyarat lucah , hm..,lihat la gambar bawah nih...




aku tengah terkangkang gelak tengok gambar nie..pelik aku mana lah pergi sikap sopan satun seorang perempuan.."...aku pun dah terbarai gelak tengok gambar nie, sebab macam sangap jer...hahaha..
bak kata Raja Lawak 3 Sepah " kau main jela dengan burung kau, Tak yah nak Sibuk dengan burung aku..hahaha"

ni lah contoh budak baru nak up!, baru nak rasa dunia 2, 3 kali dah macam masuk sejuta kali... gaya nak tiptop...standard la , lain kali tak payah la nak bergaya simbol macam ni, memalukan. sah budak baru nak up!!!



6 comments:

fadwa daud said...

haish~~~ tak heran la nape maksiat makin byk kat msia ni...nauzubillah...

*nk tnggu jd bnde x elok,baru nk mnyesal*

nabielahuda said...

yang budak tgh tuh macam sopan je tnjuk jari tgh.
wakakak. sengal!
:D

Muhammad Ariff Asyraf said...

fadwa: ish2!!!

nabielahuda: sopan erk??klau laki ok lg..klau pmpuan ada ker??hahaha

seha maarof said...

kecian sugguh ini budak ahah

Muhammad Ariff Asyraf said...

seha: t'lebih kesian..haha

wanacesh said...

kesian budak2 nh x pandai nk bergaya tnjuk fuck pulak,,huhu,,hancur generasi muda skrg,,issh3

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...