Wednesday, April 13, 2011

Welcome Back Kari nGeri

Hye semua, sudah lama kan wak tak update blog. Hehe, yelah kan, paham-paham jela bz dengan warung macam mana. Okay, hari ni Wak free, Wak nak cerita sikit pasal benda ngeri. Korang pernah tengok tak gambar-gambar eksiden yang putus-putus tu? Dulu Wak ada tau jugak pasal blogspot ngeri. Blogger yang paling ngeri di Malaysia. Nama blog nya Kari Ngeri, mungkin korang pernah dengar kan?
Hiduplah Dengan Pantas, Matilah Dengan Cepat, Dan Tinggalkan Mayat Yang Menarik(nie lah trackmark kari nGeri)kalau trackmark dah macam nie belum lagi isi dalam blog nie..hahaha


Dulu Kari Ngeri yang Wak tau, dia aktif dalam blogspot je. Tak lama kemudian, kena block pulak dengan google sebab google tak suka kut. Entah ape-ape.. Padehal belambak lagi laman web hantu, lagi-lagi laman lucah. Kenapa pula google tak kacau? Tapi Togi paham juga kenapa google block Blogspot Kari Ngeri tu. Mungkin sebab Kari Ngeri tu dalam blogspot, so nanti nama blogspot akan kotor.

Tapi itu dulu punya cerita lah yang Wak tau pasal Kari Ngeri. Sekarang ni dorang dah aktif dalam website pulak, haa.. Mungkin pak google dah tak dapat block lagi Kari Ngeri ni. Sebab berbayar, ape hal nak kacau website orang kan? Siapa yang belum tau pasal web baru Kari Ngeri ni, korang boleh tekan ni.

Okay, itu je yang Wak nak cerita hari ni. Ish, tak larat dah nak tengok website tuh. Rasa nak muntah pun ada..




2 comments:

shamyheart said...

uii, tak berani nak tengok.. kite ni lemah semangat sikit..

Muhammad Ariff Asyraf said...

hahaha . . lemah ke tkot . . cbe try tgk . . lme2 biasa lah . . hehe

Post a Comment

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...