Tuesday, May 10, 2011

Setelah lama aku tinggalkan blog nie..

Salam readers..

sory lah lama tak update blog..bukan aku lupa dekat blog nie..tapi aku bz dengan study..sibuk dengan kerja..penyakit yang datang melander terhadap diri aku..macam2 lagi lah..sampai tak ada masa nak update...urm...aku pun tak tau nak cerita apa..tapi yang aku terlintas dalam pikiran nie...napa manusia nie ada sikap pulau memulau.. bila ada jer orang baru dalam hidupnya mesti orang lama akan disingkir..kadang2 aku terfikir...bila lah sikap nie akan hapus..urm..bila kita nak kawan dengan orang nie mesti ada akan mencerita buruk orang nie..kadang2 rasa macam malas nak kawan dengan semua orang pun ada..tapi jenis aku suka berkawan..kalau tak berkawan nanti cakap kita nie sombong pulak..lepas tu bila dah tak ada modal nak story mula lah cerita hal orang..manusia2...bila manusia nie boleh berubah jadi orang yang bersivik sikit..aku rasa lah orang yang macam nie patut ada kn kelas adap..baru lah fikiran boleh terbuka..tak ada lah wujudnya pulau memulau nie..betul tak??

p/s: Untuk berjaya, sibukkanlah diri dengan usaha sendiri. Orang lain biarlah dengan usaha dan pencapaian mereka. Rezeki masing-masing, perjalanan juga masing-masing. Setiap orang ada lorong-lorong kehidupan tersendiri, jangan dibanding-bandingkan. Kelak lemah jiwa dan raga.

2 comments:

shamyheart said...

pulau? itu hnya utk org yg sombong.. sha tak sombong.. hihi~

Muhammad Ariff Asyraf said...

hehe.. btol gak..tapi kita bleh tgurkn..
xelok lah ade cre pulau nie..kn2..

Post a Comment

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...