Wednesday, March 23, 2011

Hubungan kita sampai sini jer...


nie lah jalan terbaik untuk kita dari disimpan-simpan lagi sakit hati..betol tak??maybe jodoh kita tak berkekalan so kita hiduplah seperti biasa..anggaplah aku nie kawan kau pun dah cukup ok..dari kita bermusuh..walaupun sekejap kau muncul dalam hidup aku..tak bermakna aku tak ada perasaan terhadap kau..sory kalau aku nie banyak buat salah dan silap dekat kau..pesanan aku:
"Sedangkan lidah lagi tergigit, apatah lagi suami isteri". Yup, tak kisah la laki bini ke, couple ke, motifnya disitu ialah antara dua insan. Salah faham, kurang memahami,bertelingkah, bergaduh, merajuk memang tak dapat dielakkan. Asam garam kehidupan. Jangan bergusti sudah. Mengikut pengalaman aku terhadap pengalaman orang lain (Haha!), salah faham merupakan punca utama kepada pergaduhan.

semoga kau dapat lebih baik dari aku..maafkan lah aku jika aku ada buat salah..jangan kau fikir yang kau tu hanya 1 bebanan bagi aku..tak penah terlintas dalam fikiran aku yer..

p/s:aku mintak maaf kalau ada buat salah dengan kau..aku sikit pun xde rasa kau tu beban bagi aku..kalau tu jalan terbaik untuk kau dengan aku..ok!!aku terima dengan hati terbuka..bukan bermaksud aku tak ada perasaan dengan kau k..

3 comments:

seha maarof said...

sabar itu semua dugaan ...chill :)

sha said...

wa, bagusnya tak de dendam.

sedihnya bila org ckp kita ni beban buat dia, kita yg mbuatkan dia stress.. T_T

Muhammad Ariff Asyraf said...

seha: ok..kne rilex jela..

sha: rse x perlu ada sikap dendam..bnde dah lps biar lah lps..mybe ada lg baik dri dia..kn2..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...