Monday, March 14, 2011

Hilang tak bermakna nak lari dari masalah.

Hari ini, genap sudah 15 hari saya menghilangkan diri sebentar di dunia maya ini. Rasa hendak tercabut otak ini daripada kepala apabila tidak dapat online dalam masa 15 hari. Maklumlah bila sudah ketagih dengan dunia internet ini, pasti ada perkara yang terbatas untuk dilakukan jika tiada sambungan internet di rumah. Sudah semestinya akan terkenang kepada blog kesayangan ini.Cukuplah 15 hari saya meninggalkan blog ini,kadang aku dah rasa malas nak berblog nie,tapi memandangkan ramai yang jenguk aku punya blog,bertanya pada aku mana menghilang??,sebenarnya aku tak pergi mana-mana pun sekarang nie aku sibuk dengan menjaga atuk aku yang sekarang dalam keadaan sakit dekat kampung,sibuk dengan program rakan muda,so memang sibuk sampaikan nak bukak facabooks pun tak sempat,nak update blog pun tak sempat,lepak dengan kawan pun lagi dah tak sempat,memang aku sibuk sekarang,topik aku hari nie kenapa manusia nie suka buat mulut bila kita tak ada depan mata dia?? kadang-kadang bila kita hilangkan diri manusia suka buat andaian bukan-bukan, nie lah tabiat orang kita,dulu bila kita depan mata dia tak nak hargai,bila dah tak ada sibuk pulak nak mencari-cari,manusia2..aku heran manusia jenis macam nie, memang heran..contohlah yang sering perkataan yang aku dapat..mana bro??..dah lama tak jumpa mana menghilang??..rindulah kat kau??..bosanlah kalau kau dah lama tak lepak??.. nie lah perkataan sering aku dengar,padahal dalam hati dorang nie bagus jugak mamat nie dah tak lepak..ha!! tu lah tabiat orang-orang kita.. apa nak jadi lah!! mintak maaf aku cerita terlalu sikit..aku cuma ambek isi penting jer...aku cerita nie bukan ada perasaan nak tuju mana-mana pihak..aku cuma mencerita atas dasar pengalaman..yang mana ada pihak terasa aku mintak maaf,aku nie hanya insan biasa..semangat blogger dah kembali..sekian terima kasih..


2 comments:

Chuu Muqhlis said...

bila dah xde baru tercari2.,
ade depan mate buat ape nak cari lagi xD

hakhak kidding :P
hepi blogging beb ^^

Muhammad Ariff Asyraf said...

btol tu...

Post a Comment

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...