Saturday, January 22, 2011

Berjaya Jugak Bangun Awal

Hye!! good morning semua...Pagi nie aku nak story tentang aku selalu bangun lewat..hahaha.. Aku ni jenis yang bangun lambat. Tidurlah awal macam mana pun, aku tetap bangun lambat,sampai ibu dah bising " ape lah nak jadi dengan ko nie??" jawapan aku senang jer.. "nak jadi design peta dunia jer" hahaha..
aku cuba macam-macam cara nak bangun awal, setiap kali percubaan aku,keputusannya tidak lari jauh. Adakah aku memang dilahirkan dengan genetik bangun lewat?haha..Setiap kali jam loceng berbunyi, perkara pertama yang terlintas dalam benak pemikiran aku ialah bagaimana mahu mematikan bunyi yang amat mengganggu itu dan menikmati semula tidur yang amat lena tadi..hahaha..



Tapi pagi ini aku Berjaya Jugak Bangun Awal..haha..happy jer rasanya...rupa-rupanya best jugak pandangan pagi erk...maklumlah, first time bangun awal pagi..kebiasaan aku bangun tengah-tengah hari..hahaha..
tiba-tiba jer terdetik aku nak pergi sarapan pagi kat kedai berdekatan kat rumah aku..ingat nak pergi sorang-sorang jer.. ade pulak penyibuk nak ikot..kacau betol!!! haha...nak tak nak kene jugak bawak penyibuk nie...

ppperh!!!! sedap btol kene mee goreng dan teh tarik...dah lama tak nikmati sarapan pagi macam nie..haha..


Nie lah penyibuk tu.. nie adik aku yg bongsu..muka pun baru bangun tidur..haha



p/s: hentah-hentah hari ini jer bangun awal esok..erm..tak tau lah nak cakap macam mana..hahaha
janganlah korang ikot tabiat aku erk..
~enD~   

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...