Thursday, January 13, 2011

Fast And Furious 5





Plot Filem:
Vin Diesel and Paul Walker mendahului satu pertemuan memulangkan semua bintang dari setiap bab francais mudah meletup dibina kepada kelajuan dalam Fast Five. Dalam bayaran ansuran ini, bekas anggota polis Brian O'Conner (Paul Walker) rakan dengan bekas penipu Dom Toretto (Vin Diesel) pada bertentangan sebelah undang-undang. Dwayne Johnson menyertai memulangkan kegemaran Jordana Brewster, Chris “Ludacris” Jambatan-jambatan, Tyrese Gibson, Sung Kang, Gal Gadot, Matt Schulze, Tego Calderon dan Don Omar untuk perlumbaan penting muktamad ini.
Sejak Brian and Mia Toretto (Brewster) pecah Dom daripada jagaan, mereka mempunyai terbang merentasi banyak sempadan untuk mengelakkan pihak-pihak berkuasa. Kini disokong ke dalam satu sudut di Rio de Janeiro, mereka mesti menarik satu kerja terakhir supaya mendapat kebebasan mereka. Ketika mereka memasang elit mereka pasukan pelumba-pelumba terbaik, sekutu-sekutu tidak mungkin tahu mereka hanya menembak keluar untuk cara yang bagus menghadapi rasuah ahli perniagaan yang mahukan mereka mati. Tetapi dia tidak satu-satunya pada ekor mereka.
Agen persekutuan tegas Luke Hobbs (Johnson) tidak pernah tertinggal sasarannya. Bila dia ditugaskan untuk mengesan Dom and Brian, dia dan pasukan pukulannya melancarkan satu serangan habis-habisan untuk menawan mereka. Tetapi sebagai lelakinya koyak melalui Brazil, Hobbs belajar dia tidak boleh mengasingkan lelaki yang baik dari buruk. Kini, dia mesti bergantung pada nalurinya untuk membelok mangsanya…sebelum orang lain menjalankan mereka jatuh dulu.

:)

0 comments:

Post a Comment

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...