Saturday, February 12, 2011

Justin Bieber Beli rumah berharga AS$1.7 juta!!

hari nie aku nak cerita pasal Justin Bieber..korg mesti kenalkan mamat nie...sape tak kenal?? betol tak...


Dalam usia baru mencecah 16 tahun, penyanyi terkenal, Justin Bieber dilaporkan telah membeli satu unit kondominium berharga AS$1.7 juta (RM5.2 juta) di Los Angeles, lapor laman Real Estalker.com di Internet.Kondominium Justin Bieber itu dikatakan memiliki tiga buah bilik, terletak di kawasan Westwood, bersaiz 222.967 meter persegi dengan hiasan dalaman yang moden.Keseluruhan kondominium itu dilengkapi jubin lantai berkilat, dinding berwarna putih dilengkapi perabot mewah dan cermin dari lantai hingga ke siling.Kondominium itu turut menyediakan kemudahan lain seperti pusat kesihatan, tempat letak kenderaan dan bilik parti.betul-betul besar lah kondo dia..




p/s: aku tak dapat nak taip panjang-panjang.sebab hari nie aku penat sangat...banyak sangat kerjamemang banyak aku nak cerita hari nie..sory k

4 comments:

T'nie on the Blog said...

saya setuju!
http://clothpuppet.blogspot.com/2011/02/gegurl-dan-ubat-berak2.html

Muhammad Ariff Asyraf said...

ha..sya pun sme...
hehe

dya adriza said...

pergh.. muda2 dah dpt beli rumah. terror ahh

Muhammad Ariff Asyraf said...

tu lah..
klau lah dia adik sya..
kn bgus...hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...